• check

    Masse for pengene

  • check

    10 års garanti

  • check

    365 dagers åpent kjøp

  • check

    Lynrask levering

Infosenter

Skade og reklamasjon

Før feil meldes til SparMax AS, bør kunden undersøke om feilen skyldes forhold fra din side. Dersom kunden kan godtgjøre at produktet ikke fungerer slik SparMax AS har beskrevet at det skal gjøre, må kunden melde dette til SparMax AS via skjemaet under slik at SparMax AS kan iverksette tiltak for avhjelp. Kunden mister sin rett til å gjøre en mangel gjeldende dersom han ikke gir SparMax AS melding innen rimelig tid etter at han oppdaget eller burde oppdaget mangelen. Feil/mangler pga. feilmontering/-tilkobling eller lignende dekkes i sin helhet av kunden.

Alle feil/mangler, dersom fabrikkasjonsfeil og som er innenfor garantitiden, skal meldes inn av kunden selv via vårt kontaktskjema.


Fyll ut kontaktskjemaet ved å klikke på grønn KUNDESERVICE-knapp nede i venstre hjørne.

OBS! Husk å legge ved ditt telefonnummer for hurtigere behandling.

Copyright © 2018 Sparmax AS. All rights reserved.